Физикалық театр студенттерін пластикалық өнер арқылы оқыту әдістемесін интернационализацияландыру

Авторлар

  • Аман Құлбаев Темірбек Жүргенов атындағы Қазақ ұлттық өнер академиясы (Алматы, Қазақстан) https://orcid.org/0009-0006-7384-8258
  • П.ғ.д., қауым.проф. Темірбек Жүргенов атындағы Қазақ ұлттық өнер академиясы (Алматы, Қазақстан) https://orcid.org/0000-0002-9124-4099

DOI:

https://doi.org/10.47940/cajas.v10i3.687

Аңдатпа

Аңдатпа. Зерттеудің өзектілігі физикалық театр студенттерінің психофизиологиялық дайындығының пәнаралық аспектілерімен байланысты. Зерттеу мәселесі физикалық және сахналық мектеп студенттерін психофизиологиялық даярлау және тәрбиелеу тәсілдеріндегі айырмашылықтар мен үйлесімдіктерді іздестіру болып табылады. Зерттеу нысаны психофизиология, этнопедагогика, дәстүрлі қазақ құндылықтары, физикалық және сахналық мектептерінің синтезі, білім мен өнерді интернационализацияландыру салаларындағы пәнаралық зерттеулерге негізделген оқу үдерісіндегі тәрбиелік аспектілер болып табылады. Зерттеу пәні – физикалық театр орындаушыларын сахналық өнер құралдарымен психофизиологиялық физикалық дайындау. Зерттеу мақсаты – физикалық театр студенттерінің психофизиологиялық дайындығының тәрбиелік аспектілерін сахна өнері арқылы анықтау. Зерттеудің міндеті – студенттерді сахна өнері арқылы психофизиологиялық даярлау әдістемесі құрылымының теориялық және әдіснамалық негізін анықтау. Зерттеудің болжамы физикалық және сахналық мектеп студенттерін психофизиологиялық дайындаудың мақсаттары мен міндеттерін анықтау барысында сахналық өнер құралдары арқылы бейіндік пәндерді оқыту әдістемесінің тәрбиелік аспектілерін анықтауға болатындығында. Әдістемелік негізі психофизиология, студенттердің физикалық дайындығы, этнопедагогика, дәстүрлі қазақ құндылықтары, сахна өнері, білім мен өнерді интернационализацияландыру бойынша зерттеушілердің еңбектерін пәнаралық зерттеуге бағытталады. Зерттеу әдістері: теориялық шолу, психофизиологиялық, тарихи-мәдени, өнертану, әдістемелік-педагогикалық талдау. Зерттеудің теориялық маңыздылығы физикалық және сахналық мектептердің синтезі арқылы студенттердің психофизиологиялық дайындығының тәрбиелік аспектілерін ғылыми-теориялық негіздеу болып табылады. Зерттеудің практикалық маңыздылығы сахна өнері құралдарын, этнопедагогика құралдарын, сахна өнері арқылы таратылатын дәстүрлі қазақ құндылықтарын басшылыққа алады. Зерттеу нәтижелері студенттерді сахна өнері арқылы психофизиологиялық даярлау әдістемесінің тәрбиелік аспектілерін анықтауға мүмкіндік берді.

Тірек сөздер:

тәрбиелік аспектілер, психофизиология, студенттердің физикалық дайындығы, этнопедагогика, дәстүрлі қазақ құндылықтары, спорт және сахна мектептерінің синтезі, дене театры, сахна өнерінің құралдары, білім беру мен өнерді интернационализацияландыру

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Авторлардың өмірбаяны

Аман Құлбаев, Темірбек Жүргенов атындағы Қазақ ұлттық өнер академиясы (Алматы, Қазақстан)

Құлбаев Аман Бекенүлы – өнертану ғылымының кандидаты, Қазақстан Республикасының еңбек сіңірген қайраткері, Сахна пластика кафедрасының профессоры, Темірбек Жүргенов атындағы Қазақ ұлттық өнер академиясы (Алматы, Қазақстан)

П.ғ.д., қауым.проф., Темірбек Жүргенов атындағы Қазақ ұлттық өнер академиясы (Алматы, Қазақстан)

Жангужинова Меруерт Еркінқызы – педагогика ғылымдарының докторы (Phd), қауымдастырылған профессоры, "Сценография" кафедрасының меңгерушісі, Темірбек Жүргенов атындағы Қазақ ұлттық өнер академиясы (Алматы, Қазақстан)  

Библиографиялық сілтемелер

th century competencies. “Journal Independent school.” Ontario, 2016, 70 p.

http://www.edugains.ca/resources21CL/About21stCentury/21CL_21stCenturyCompetencies.pdf. Accessed 29 September 2018.

“UNESCO moving forward the 2030 Agenda for Sustainable Development”. 2017. UNESCO. The United Nations Educational. Scienti¬c and Cultural Organization. France. 3. Retrieved November 22, 2022, from https://en.unesco.org/creativity/sites/creativity/files/247785en.pdf

Alimkhanov, Ye., I Bakayev, B. t.b. “Қazaқ kүresіndegі salt-dәstүrler, әdet-ғұryptardyң rukhani zhaңғyrudaғy orny” [Traditions in Kazakh wrestling, place of customs in spiritual renewal], Dene tәrbiyesіnің teoriyasy men әdіstemesі. 2020. №1(59). P.70-74. (In Kazakh) Құлбаев-А.-верстка.pdf (tmfk.kz)

Baumert, J. & Kunter, M. “The COACTIV Model of Teachers’ Professional Competence”, 2013. p. 378. Springer. Retrieved September 22, 2022, from http://www.springer.com/978–1–4614–5148–8

Bjelica, B., and Joksimović, M. et all. “The effects of pilates programs on motor skills and morphological characteristics of women”, Ita. J. Sports Reh. Po, 2018, 5(2). pp.1063-1074. Retrieved November 25, 2022, from MergedFile (oaji.net)

Kaupužs, A., Ušča, S. “Young People’s View on Physical Activity”. 2015-07. Society. Integration. Education, Rezekne: RTA, 2014, Vol. 3, pp.443-454. Retrieved November 22, 2022, from DOI: 10.17770/sie2014vol3.702

Khalykov, K., Koyesov T. “Gesamtkunstwerk” kak progressiruyushchaya ideya kreativnykh tekhnologiy v stsenografiI» ["Gesamtkunstwerk" as a progressive idea of creative technologies in scenography"], Central Asian Journal of Art Studies. 2022. №7(1). P.15–37. (In Kazakh) doi.org/10.47940/cajas.v7i1.523

Kuanyshbekova, A., Zhaksylykova, M., i B. Nurpeys. “Nauchno-teoreticheskiye osnovy issledovaniya sovremennogo otechestvennogo teatralnogo protsessa” [Scientific-theoretical foundations of the study of the modern domestic theater process], Keruen. 2022. 74(1). C. 346-54. (In Russian) doi:10.53871/2078-8134.2022.1-27.

Medeubek, S. “Sotsialno-psikhologicheskiye osnovy natsionalnykh igr” [Social and psychological foundations of national games], Keruen, 2022. 75(2), P. 82-92, doi:10.53871/2078-8134.2022.2-06. Дата доступа 14.03.2023. (In Russian) DOI https://doi.org/10.53871/2078-8134.2022.2-06

Sakayev, B., I Tashbolatov, S. i dr. “Nauchnyye i metodicheskiye obosnovaniya form fizicheskogo vospitaniya v uchebnom protsesse obrazovatelnykh uchrezhdeniy” [Scientific and methodological justifications of forms of physical education in the educational process of educational institutions], Teoriya i metodika fizicheskoy kultury. 2020. №1(59). P. 92-96. (In Russian) Құлбаев-А.-верстка.pdf (tmfk.kz)

Umirbekova, A., I Shalabayeva, L. “Psikhikalyқ damuy tezhelgen balalarmen zhұmys іsteu kezіnde ұyymdastyrylғan ұzhymdyқ zhattyғulardyң әserі” [The effect of organized collective exercises when working with mentally retarded children], Dene tәrbiyesіnің teoriyasy men әdіstemesі. 2020. №2(60). P.116-121. (In Kazakh) Құлбаев-А.-верстка-1.pdf (tmfk.kz)

Zhanguzhinova, M., Magauova, A., et. all. “Development of the national education system of republic of Kazakhstan in conditions of globalization”, Proceedings of the INTEND – 10th International Technology, Education and Development Conference, Spain, Valencia: IATED publications, 2016, pp.6974–6979. Retrieved November 22, 2022, from doi: 10.21125/inted.2016.0647 (Accession No.wos:000402738406137).

##submission.downloads##


Number of views: 94

Жарияланған

2023-10-05 - 2023-11-08 жаңартылды

Дәйексөздерді қалай жазу керек

Аман Құлбаев, және П.ғ.д., қауым.проф. «Физикалық театр студенттерін пластикалық өнер арқылы оқыту әдістемесін интернационализацияландыру». Central Asian Journal of Art Studies, т. 8, № 3, 2023, б. 161-77, doi:10.47940/cajas.v10i3.687.

Шығарылым

Бөлім

Гуманитарлық білім берудегі педагогика
Лицензия Creative Commons