ДРАМА ЖАЗУ БІЛІМ БЕРУ БАҒДАРЛАМАСЫНДА ШЫҒАРМАШЫЛЫҚ ТЕОРИЯЛАРЫН ҚОЛДАНУ
DOI:
https://doi.org/10.47940/cajas.v9i2.897Аңдатпа
Білім беру үдерістерінің халықаралық бағалау және сертификаттау стандарттарына сәйкестігіне қол жеткізу үшін тұрақты, жоспарлы және негізделген әдістер мен стратегияларды енгізу қажет. Бұл зерттеу SCAMPER және Six Thinking Hats шығармашылық ойлау әдістерін проблеманы шешу әдістері мен драматургия контекстіндегі жазу стратегиялары ретінде қарастырылады. Зерттеу Мемлекеттік университетінің Сахналық өнер факультетінің «Драма жазу және драматургия» кафедрасының 2 және 3 курстарында оқитын 11 студенттің арасында жүргізілді. 11 еріктінің жетеуі екі модульді де аяқтап, негізгі зерттеу тобын құрады. Зерттеуде бір өлшемді эксперименттік конструкциялардың бірі AB эксперименттік дизайны қолданылды. Деректерді жинау үшін драмалық мәтіндік құзыреттілік шкаласы (DPPTS) пайдаланылды. Мәліметтерді өңдеу SPSS 26.0 статистикалық пакетінде графикалық талдауды қолдану арқылы жүзеге асырылды. Деректерді талдау үшін сипаттамалық статистикалық әдістер (жиілік, орташа, стандартты ауытқу) қолданылды. Зерттеу нәтижелері шығармашылық ойлау әдістері студенттерге пьеса жазу кезінде кездесетін қиындықтарды жеңуге, ойлау процестері туралы хабардарлықты арттыруға және шығармашылық жазуға үйретуде өнімділікті арттыруға көмектесетінін көрсетті. Әртүрлі пәндердің құралдарын пайдалану драмалық жазуға үйрету процесінде балама білім беру тәсілдері мен стратегияларын белсендіруге мүмкіндік береді.Тірек сөздер:
Драматургтерге білім беру, шығармашылық ойлау тәсілі, SCAMPER, ойлаудың алты қалпағы әдісі, бір өлшемді эксперименттік дизайнЗавантаження
Библиографиялық сілтемелер
Çellek, Tülay. ‘Creativity in Arts and Science Education”’. Pivolka, vol. 2, 2003, pp. 3–11.
Bailey, Jon S., and Mary R. Burch. Research Methods in Applied Behavior Analysis. 2nd ed., Routledge, 2017.
Barlow, David H. ‘Single-Case Experimental Designs’. Archives of General Psychiatry, vol. 29, no. 3, American Medical Association (AMA), Sept. 1973, p. 319, https://doi.org10.1001/archpsyc.1973.04200030017003.
Belkis, Özlem, and Yunus Emre Gümüş. ‘Examining Usability of the Six Thinking Hats Technique in Playwriting Education: Turkey as a Case Study’. Pegem Eğitim ve Öğretim Dergisi, vol. 10, no. 1, SynthesisHub Advance Scientific Research, Feb. 2020, pp. 147–168, https://doi.org10.14527/pegegog.2020.006.
Craft, Anna. Creativity and Education Futures: Learning in a Digital Age. Trentham Books, 2011.
Bono, De. Lateral Thinking: A Textbook of Creativity. Penguin Life, 2016.
Eberle, Bob. Cps for Kids: A Resource Book for Teaching Creative Problem-Solving to Children. Hawker Brownlow Education, 1990.
Eberle, Bob. Scamper: Creative Games and Activities for Imagination Development. Prufrock Press, 2008.
Fraenkel, Jack, et al. How to Design and Evaluate Research in Education ISE. 11th ed., McGraw-Hill Education, 2022.
Gardiner, Paul. ‘Playwriting and Flow: The Interconnection between Creativity, Engagement and Skill Development’. International Journal of Education & the Arts, vol. 6, no. 18, 2017, pp. 1–24.
Gardiner, Paul. ‘Rethinking Feedback: Playwriting Pedagogy as Teaching and Learning for Creativity’. Teaching and Teacher Education, vol. 65, Elsevier BV, July 2017, pp. 117–126, https://doi.org10.1016/j.tate.2017.03.009.
Gardiner, Paul, and Michael Anderson. ‘Structured Creative Processes in Learning Playwriting: Invoking Imaginative Pedagogies’. Cambridge Journal of Education, vol. 48, no. 2, Informa UK Limited, Mar. 2018, pp. 177–196, https://doi.org10.1080/0305764x.2016.1267710.
Krishef, Curtis H. Fundamental Approaches to Single Subject Design and Analysis. Krieger Publishing Company, 1991.
Ledford, Jennifer R. Single Subject Research Methodology : Applications in Special Education and Behavioral Sciences. Edited by Jennifer R. Ledford and David L. Gast, 3rd ed., Routledge, 2018, https://doi.org10.4324/9781315150666.
Lumsdaine, Edward, and Monika Lumsdaine. Creative Problem Solving: Thinking Skills for a Changing World. McGraw-Hill, 1994.
Martinello, Marian L., and Gillian E. Cook. Interdisciplinary Inquiry in Teaching and Learning. 2nd ed., Pearson, 1999.
Mustofa, Romy Faisal, et al. ‘The Effect of Problem-Based Learning on Lateral Thinking Skills’. International Journal of Instruction, vol. 13, no. 1, Modestum Publishing Ltd, Jan. 2020, pp. 463–474, https://doi.org10.29333/iji.2020.13130a.
Nickerson, Raymond S. ‘The Teaching of Thinking and Problem Solving’. Thinking and Problem Solving, Elsevier, 1994, pp. 409–449, https://doi.org10.1016/b978-0-08-057299-4.50019-0.
Perkins, David N. The Intelligent Eye - Learning to Think by Looking at Art. Getty Education Institute for the Arts, 1994.
Rogers, Leslie Ann, and Steve Graham. ‘A Meta-Analysis of Single Subject Design Writing Intervention Research’. Journal of Educational Psychology, vol. 100, no. 4, American Psychological Association (APA), Nov. 2008, pp. 879–906, https://doi.org10.1037/0022-0663.100.4.879.
San, İnci. ‘Creative Thinking and Holistic Learning’. Intelligence and Creativity in Education, Ankara MEB Publishing, 2002, pp. 16–29.
Waters, Steve. ‘How to Describe an Apple: A Brief Survey of the Literature on Playwriting’. Contemporary Theatre Review, vol. 23, no. 2, Informa UK Limited, May 2013, pp. 137–145, https://doi.org10.1080/10486801.2013.777052.
Waks, Shlomo. ‘Lateral Thinking and Technology Education’. Journal of Science Education and Technology, 1997, pp. 245–255.
Жарияланған
Дәйексөздерді қалай жазу керек
Шығарылым
Бөлім
Лицензия
Авторлық құқық (c) 2024 Central Asian Journal of Art Studies

Бұл жұмыс Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 бүкіл әлем бойынша .
